ONZE FILOSOFIE

De filosofie van onze bedrijfsvoering is het best te omschrijven als het “FRAMED-concept”. Dit concept heeft als doelstelling dat we ons van andere reguliere rijwielzaken in de regio trachten te onderscheiden door middels de wijze van inrichting en productstelling de sfeer van een “bike life style store” te creëren.

 

Om die doelstelling te verwezenlijken steunt het Framed-concept op een aantal belangrijke pijlers:

 

Specialisatie

Framed richt zich speciaal en in hoofdzaak op de verkoop en onderhoud van sportfietsen (racefietsen en mountainbikes) en de daarbij behorende accessoires (helmen, schoenen, kleding enz.) van enkele kwalitatief hoogwaardige en innovatieve topmerken.

Daarnaast behoren de e-bikes, hybride en kinderfietsen van laatstgenoemde topmerken eveneens tot het assortiment.

 

Innovatie

Het gevoerde assortiment voldoet qua materiaal, vormgeving, techniek en veiligheid aan de laatste trends en ontwikkelingen in de fietsbranche en is zodanig samengesteld dat er sprake is van een goede prijs-kwaliteit verhouding.

 

Eigentijdse inrichting

De zaak is gevestigd op een industrieterrein in een bedrijfsverzamelgebouw. Door de ruimtelijke, open, strakke en moderne vormgeving en inrichting van de showroom en de werkplaats, is er echter binnen de bestaande industriële look een moderne, eigentijds uitstraling gecreëerd.

Die uitstraling wordt bovendien versterkt door de aanwezigheid van een tweetal moderne kunstobjecten, ontworpen door de Heerlense kunstenaar Theo Lenartz, waarin de kenmerkende kleur en zeshoekige vorm van ons logo terugkomen.

Daarnaast zijn door de overzichtelijke, ruimtelijke en uitdagende wijze waarop de producten worden tentoongesteld en belicht, de bijzondere details en technische hoogstandjes goed zichtbaar en vergelijkbaar.

 

Beleving/passie

Bij de aanschaf van een sportfiets/e-bike spelen “beleving” en “passie” m.b.t. een bepaald merk, design en/of innovatieve technische ontwikkeling vaak een grote rol. De potentiële koper moet de fiets/e-bike kunnen aanraken, voelen, optillen enz.

Door genoemde eigentijdse inrichting en de bijzondere wijze waarop de producten bij FRAMED  worden gepresenteerd, komt de potentiële klant hier volledig aan zijn trekken en is hij/zij in staat een goede keuze te maken.

 

Wij benaderen niet alleen de ‘bike’ als designobject, maar verstaan ook de kunst om aan jouw veeleisende fietswensen tegemoet te komen. Bij ons loop je dus geen fietswinkel binnen maar een ‘bike life style store’ met een levendig industriële ‘look and feel’. Framed is zeker geen museum of bibliotheek, bij ons moet er met volle teugen genoten kunnen worden.

 

FRAMED [E]BIKE AND LIFESTYLE STORE / TROMPUTTE 10, 6269 BC  MARGRATEN • INFO@FRMD.NL • T +31 [0]43 311 02 82